Nie ma sprzedaży bez dobrej ekspozycji

Free-Photos / Pixabay

Podstawą udanej sprzedaży towaru jest jego dobra ekspozycja. Zagęszczenie na sklepowej półce sprawia wrażenie bałaganu i chaosu. Nie są to warunki do komfortowego zapoznania się z ofertą sprzedawcy. Jeszcze trudniej mówić tu o sukcesie w szukaniu przez klienta potrzebnej mu rzeczy.

 

Dużym ułatwieniem ekspozycji towaru dostępnego w danym punkcie jest wykorzystanie witryny stojącej. Najlepiej takiej, której zawartość będzie widoczna z każdej strony. Witryny stojące dają możliwość posegregowania towaru tematycznie, co ułatwi klientom poszukiwania. Przeszklenia pozwolą obejrzeć interesujący przedmiot z każdej strony bez potrzeby brania go do ręki.

 

Dużym wsparciem w działalności nie tylko handlowej, ale również usługowej i wielu innych są kasetony reklamowe Warszawa ma wiele agencji i zakładów, które zajmują się ich projektowaniem i drukowaniem. Umieszczony nad wejściem do punktu będzie dobrą informacją o tym, co znajduje się wewnątrz. Mijane przez przypadkowych przechodniów będą informacją, gdzie można pójść, gdy zajdzie potrzeba kupienia konkretnego produktu oraz skorzystania z określonej usługi lub wsparcia.